Usein kysytyt kysymykset

Olen aikaisemmin ollut Studio Diivan asiakas, ovatko asiakastietoni säilyneet?

Asiakastietosi ovat meillä tallessa, mutta verkkokauppan järjestelmään siirtyminen kokonaan vie aikansa. Laita meille viestiä, mikäli haluat tehdä tilaukset verkkokaupan kautta niin päivitämme tietosi tänne ja lähetämme sinulle salasanan.

Voinko edelleen tehdä tilauksia puhelimitse tai sähköpostitse?

Kyllä. Vaikka tilauksien tekeminen verkkokaupan kautta on kätevää, voit aina myös tilata perinteiseen tapaan numerosta 0447712000 tai info@studiodiiva.com. Putiikki on myös vielä tuttuun tapaan Kalevankadulla, tervetuloa!

Mistä tiedän mikä sävy sopii minulle?

Suosittelemme aina tuotteiden kokeilua ennen ostoa. Etenkin meikkivoiteiden ja neutraloijien valinta kuvien perusteella on lähes mahdotonta, jos haluaa itselleen parhaiten sopivan sävyn. Katso lähin jälleenmyyjäsi listaltamme! Jälleenmyyjillämme ja saat asiantuntevaa palvelua kauneudenhoidon ammattilaiselta, sekä opastusta tuotteiden valintaan. Eikö kaupungissasi ole vielä jälleenmyyjää?Verkkokauppaan on tulossa myös mahdollisuus näytteiden tilaamiseen voidemaisista tuotteista, sekä sävyvertailut iholla kuvattuna.

Tuote jonka haluan tilata on loppunut varastosta, onko toimitusaika aina 25 päivää?

Toimitusaika vaihtelee sen mukaan milloin saamme täydennystä USA:sta. Jos olemme juuri tehneet tilauksen, toimitusaika voi olla 25 päivää, jos tilaus on jo matkalla meille voit saada tuotteen jo muutamassa päivässä. Voit tiedustella tuotteiden saapumisaikoja laittamalla meille sähköpostia info@studiodiiva.com. Huomioithan, että osa tuotteista on aina tilaustuotteita! Jos jokin tuote on loppu ja haluat sen, kannattaa tehdä tilaus verkkokaupassa tai ottaa meihin yhteyttä jotta tiedämme että odotat jotain tiettyä tuotetta saapuvaksi, sillä kaikki tuotteet eivät kuulu vielä vakiona valikoimaamme. Otamme lisää sävyjä ja tuotteita myyntiin aina tarpeen mukaan.

Ostoskorissani on tuote joka on loppunut varastosta, joudunko odottamaan kaikkia tuotteita yhtä kauan?

Et. Lähetämme aina viipymättä varastosta löytyvät tuotteet sinulle, ja puuttuvat tuotteet kun saapuvat, ellei erikseen ole toisin sovittu. Tästä ei aiheudu sinulle mitään lisäkustannuksia, jälkitoimitukset tulevat aina ilman toimituskuluja.

Olen allerginen kosmetiikan tietyille ainesosille, mistä tiedän mitä ainesosia tuotteet sisältävät?

Verkkokauppaan on tulossa jokaisen tuotteen alle myös ainesosaluettelo. Ennen kuin tiedot saadaan päivitettyä kauppaan, pyydä ainesosaluettelo sähköpostiisi. Vaikka Ben Nye tuotteet sisältävät mahdollisimman vähän allergisoivia ainesosia, kannattaa aina varmistaa inci-listalta ennen ostoa, ettei tuote sisällä mitään ihollesi sopimatonta.


Eikö näistä ollut apua?

Ota yhteyttä niin vastaamme sinulle pikimmiten!

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 13.7.2017 alkaen.

Verkkokauppa

Studio Diiva
Kalevankatu 27
00100 Helsinki

044 771 2000
info@studiodiiva.com
1635475-1

Kauppa myy tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille Suomessa. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Valikoima saattaa vaihdella ja osa tuotteista on tilaustuotteita.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt bennye. fi yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Studio Diiva
Kalevankatu 27
00100 Helsinki

044 771 2000
info@studiodiiva.com
1635475-1

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Normaalisti lähetämme varastosta löytyvät tuotteet 1-2 arkipäivän sisällä tilauksesta asiakkaan valitsemalla toimitustavalla. Poikkeukset toimitusaika-arviot on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille pikimmiten tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Mikäli ette ole tyytyväinen tuotteeseen, teillä on oikeus vaihtaa tai palauttaa tuote 14 vuorokauden kuluessa tuotteiden saapumisesta. Tuotteen on oltava avaamaton ja käyttämätön. Palautusilmoitus tulee tehdä viipymättä puhelimitse, sähköpostitse tai kirjeitse Studio Diivaan. Tuotteet tulee lähettää takaisin viipymättä, kuitenkin viimeistään 14 vuorokauden sisällä tuotteiden vastaanottamisesta. 

Palautamme maksusuoritukset viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saapumisesta lukuunottamatta ylimääräisiä kustannuksia jotka ovat aiheutuneet muusta kuin edullisimmasta mahdollisesta toimitustavasta. Studio Diivalla on kuitenkin oikeus pidättyä maksujen palautuksesta, kunnes hän on saanut tavaran takaisin tai kunnes asiakas on osoittanut lähettäneensä tavaran takaisin ellei erikseen toisin ole sovittu. Palautamme suoritukset sillä maksutavalla, jota on käytetty alkuperäisessä liiketoimessa, ellei erikseen ole toisin sovittu, kuitenkin aina niin ettei palautuksesta aiheudu asiakkaalle lisäkustannuksia.

Mikäli tuotteen arvo on alentunut asiakkaan toimesta, on hänen vastattava siitä aiheutuvista kuluista.

Peruuttamisoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.